Regulamin

REGULAMIN

Sklep internetowy Komozja Family prowadzi firma FAMILY PARTNERS GROUP Monika Bednarczyk-Nowak z siedzibą w Częstochowie (42-215; woj. śląskie), ul. Traugutta 20, posiadająca nr NIP 573-267-99-85 oraz nr REGON 243-27-83-07.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

ZAMÓWIENIA KRAJOWE

Klient składa zamówienie na stronie www.polskiebombki.pl

Bezpośrednio po zamówieniu, Klient dostaje informację zwrotną z podsumowaniem swojego zamówienia.

Zamówienie uznaje się za gotowe do realizacji:

- w momencie odnotowania wpłaty na konto sklepu - w przypadku przelewu na konto sklepu;

- w momencie uwierzytelnienia karty - w przypadku realizacji płatności kartą kredytową.

 

W sytuacji braku dostępności towaru zamówionego przez Klienta, wysyłana jest odpowiednia informacja na temat statusu zamówienia. To Klient decyduje o sposobie realizacji zamówienia – wysyłce częściowej, wydłużeniu czasu realizacji bądź odstąpieniu od zamówienia.

W przypadku akcji promocyjnych, sklep Komozja Family informuje na swojej stronie o szczegółach i czasie trwania promocji, udostępniając Klientom odpowiednie kody rabatowe.

 

Do każdego zamówienia sklep może wystawić fakturę VAT. Fakturę wystawiamy i wysyłamy w terminie 7 dni od daty sprzedaży. 

Klient ma prawo do modyfikacji zamówienia do momentu wystawienia faktury. 

Klient ma możliwość zmodyfikować bądź anulować zamówienie:

- telefonicznie: +48 515 191 343 lub 

- mailowo: biuro@polskiebombki.pl

 

ZAMÓWIENIA KRAJOWE

Zamówione towary dostarcza firma przewozowa TNT.

KOSZT DOSTAWY na terenie Polski – podany jest w polskich złotych/PLN i uzależniona od objętości i wagi paczki.

System automatycznie - w koszyku - zlicza zamówione bombki.

 

Termin dostawy – 1-8 dni roboczych od momentu nadania.

Czas oczekiwania na zamówienie to czas realizacji + czas dostawy przesyłki.

Termin dostawy w czasie przedświątecznym - z dnia na dzień.

 

ZAMÓWIENIA POZA GRANICE POLSKI

Sklep Komozja Family zaprasza na zakupy także Klientów mieszkających poza granicami Polski.

W przypadku wysyłek zagranicznym naszym partnerem jest FEDEX EXPRESS, globalna firma przewozowa.

KOSZT DOSTAWY poza granice Polski uzależniony jest od kraju dostarczenia. Po wybraniu kraju dostarczenia, podaniu dokładnych informacji na temat adresu doręczenia towarów, wówczas - w porozumieniu z FEDEX EXPRESS (globalną firmą kurierską, z którą współpracujemy) - system wylicza koszt wysyłki.

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt:

- mailowy: biuro@polskiebombki.pl

- telefoniczny: +48 510 212 503 lub +48 515 191 343

 

 

FORMY PŁATNOŚCI

 

Klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym Komozja Family ma prawo wybrać dogodną dla niego formę płatności:

 

- Przelew tradycyjny na wskazane przez sklep konto bankowe:

 

FAMILY PARTNERS GROUP 

ul. Traugutta 20, 42-215 Częstochowa 

 

ING Bank Śląski, nr rachunku: 88 1050 1025 1000 0092 1345 0191; 

KOD BIC Swift: INGBPLPW.

tytułem: „sklep Komozja Family nr zamówienia” lub „sklep Komozja Family godność klienta”.

 

- Płatność e-przelewem – transakcje realizuje system płatności elektronicznych PayU.

 

- Płatność kartą kredytową – transakcje realizuje system płatności elektronicznych PayU.

 

DOSTAWA TOWARU

 

ZAMÓWIENIA KRAJOWE

Zamówione towary dostarcza firma przewozowa TNT.

KOSZT DOSTAWY na terenie Polski – podany jest w polskich złotych/PLN i uzależniona od objętości i wagi paczki.

System automatycznie - w koszyku - zlicza zamówione bombki.

 

Termin dostawy – 1-8 dni roboczych od momentu nadania.

Czas oczekiwania na zamówienie to czas realizacji + czas dostawy przesyłki.

Termin dostawy w czasie przedświątecznym - z dnia na dzień.

 

ZAMÓWIENIA POZA GRANICE POLSKI

Sklep Komozja Family zaprasza na zakupy także Klientów mieszkających poza granicami Polski.

W przypadku wysyłek zagranicznych naszym partnerem jest FEDEX EXPRESS, globalna firma przewozowa.

KOSZT DOSTAWY poza granice Polski uzależniony jest od kraju dostarczenia. Po wybraniu kraju dostarczenia, podaniu dokładnych informacji na temat adresu doręczenia towarów, wówczas - w porozumieniu z FEDEX EXPRESS (globalną firmą kurierską, z którą współpracujemy) - system wylicza koszt wysyłki.

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt:

- mailowy: biuro@polskiebombki.pl

- telefoniczny: +48 515 191 343.

 

 

Sklep Komozja Family dokłada wszelkich starań, aby towar wysyłany do Klientów był jak najlepiej zabezpieczony.

W tym celu każda ozdoba pakowana jest w osobne pudełko ozdobne, które okala specjalny materiał izolacyjny, oraz zewnętrzne wytrzymałe pudełko wysyłkowe. Sklep korzysta wyłącznie z pomocy sprawdzonego doświadczonego partnera, firmy przewozowej FEDEX EXPRESS.

 

Wysyłany towar jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką. Nie posiada ukrytych wad fabrycznych czy wszelkich uszkodzeń mechanicznych.

Sklep Komozja Family nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostarczenia przesyłki - w przypadku błędnych danych adresowych Klienta.

Sklep Komozja Family nie ponosi odpowiedzialności za towar uszkodzony w czasie transportu.

 

 

CENY TOWARÓW

 

Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie Komozja Family podawane są w walucie złoty polski i zawierają podatek VAT.

Cena danego towaru jest wiążąca dla Klienta sklepu w chwili złożenia przez niego zamówienia. Sklep Komozja Family zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w cenach towarów, znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania, ale i odwoływania akcji promocyjnych bądź też korygowania ww. akcji. Wszelkie wprowadzone zmiany nie dotyczą towarów już zamówionych w sklepie.

 

 

POLITYKA ZWROTÓW I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient, który dokonał zamówienia, może w terminie 14 dni od jego złożenia odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Towar przygotowany do zwrotu nie może być zniszczony ani nosić śladów użytkowania.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, nie będącą jednak przewoźnikiem.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować SKLEP o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

W sytuacji, kiedy klient dokonywał płatności gotówką, ważne jest podanie w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy - numeru rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za zakupiony towar. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich zamówionych ozdób lub tylko części.

 

Podstawę do odstąpienia od umowy stanowi wysłane oświadczenie - przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Sklep Komozja Family zgadza się na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, wysyłając jego scan na adres: biuro@polskiebombki.pl

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane drogą pocztową na adres: FAMILY PARTNERS GROUP, ul. Traugutta 20, 42-215 Częstochowa z adnotacją: ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

 

Na tej podstawie SKLEP przesyła klientowi potwierdzenie otrzymania wiadomości z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Po potwierdzeniu odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niebyłą/niezawartą.

 

SKLEP Komozja Family niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zobowiązuje się zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru lub towarów do Klienta.

SKLEP ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności dla Klienta - do momentu otrzymania towaru z powrotem.

 

Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu ozdób tytułem odstąpienia od umowy, tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

 

SKLEP Komozja Family zobowiązuje się zwrócić wszelkie płatności przy użyciu takiego samego kanału zapłaty, jakiego użył klient.

 

W przypadku płatności bezpośredniej, przy odbiorze, potrzebne jest wyrażenie zgody przez Klienta, do zwrotu określonej sumy środków na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Klient ma obowiązek zwrócić towar lub towary na adres SKLEPU lub przekazać je osobie wskazanej i upoważnionej przez SKLEP do odbioru w podanym miejscu, pod określonym adresem niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym miało miejsce odstąpienie od umowy.

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie zamówionych ozdób choinkowych przed jego upływem.

 

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy towar bądź opakowanie zostały uszkodzone, zniszczone, tudzież noszą ślady użytkowania.

 

W wyjątkowych przypadkach, jeśli Klient dopatrzy się w zakupionym towarze wad bądź niedociągnięć, prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sklepu oraz odesłanie opisu przyczyny reklamacji wraz z towarem na adres:

FAMILY PARTNERS GROUP

ul. Traugutta 20, 42-215 Częstochowa

 

Wadliwy towar może zostać wymieniony na nowy - w miarę możliwości - w jak najkrótszym czasie.

 

Jeśli Klient oczekuje wymiany towaru bądź naprawy tegoż, SKLEP może odmówić w przypadku gdy: 
- byłoby to niemożliwe do zrealizowania dla SKLEPU; 
- w przypadku naprawy - wymagałaby ona nadmiernych kosztów.

 

SKLEP ma prawo zaproponować Klientowi inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, Klient w tym przypadku może zmienić swój wybór i zażądać odstąpienia od umowy.

 

Sklep Komozja Family musi wymienić towar bądź usunąć zauważoną wadę w odpowiednim czasie, nie dłużej niż 17 dni kalendarzowych. W przeciwnym wypadku Klient ma prawo wyznaczyć czas na spełnienie żądania. W przypadku braku realizacji reklamacji  i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy.

 

Klient akceptując Regulamin, przyjmuje do wiadomości, że towary oferowane przez sklep Komozja Family należą do towarów bardzo delikatnych, są ręcznie malowane i dekorowane, co oznacza, że mogą one nieznacznie różnić się od siebie w ramach danego wzoru. Różnice takie jednak nie są równoznaczne z wadliwością towaru.

 

Sklep Komozja Family ma prawo anulować zamówienie, jeśli w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia - bez uprzedniej informacji - nie zostanie dokonana wpłata za wybrane ozdoby.

 

Reklamację można złożyć:

- pisemnie listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adres: FAMILY PARTNERS GROUP, ul. Traugutta 20, 42-215 Częstochowa. W tym przypadku należy przedstawić dostrzeżoną wadę bądź uchybienie i określić żądania przewidziane w ramach regulaminu.

- pisemnie na adres e-mail: biuro@polskiebombki.pl

 

W sytuacji, kiedy reklamacja Klienta dotyczy naprawy towaru, jego wymiany, wówczas na SKLEPIE Komozja Family spoczywa obowiązek rozpatrzenia ww. reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku przekroczenia terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

 

Reklamowane towary należy przesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji oraz zdjęciami na adres:

FAMILY PARTNERS GROUP, ul. Traugutta 20, 42-215 Częstochowa

z adnotacją: "Sklep Komozja Family - REKLAMACJA".

W przypadku potrzeby wyboru innej drogi zwrotu towaru, należy poinformować o tym fakcie SKLEP.

Koszty poniesione przez Klienta w procesie reklamacji, tj. związane z odesłaniem reklamowanego towaru, zostaną zwrócone przez SKLEP.

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Złożenie zamówienia w sklepie Komozja Family oznacza zaakceptowanie zasad REGULAMINU i POLITYKI PRYWATNOŚCI Sklepu. 

Kwestie niewymienione w ww. Regulaminie, sankcjonują odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

SklepKomozja Family zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany nie mają zastosowania do zamówień złożonych przez Klienta przed datą wprowadzenia zmian.

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu wraz ze zmianami z dnia 25 grudnia 2014 roku na podstawie zmian wprowadzonych w USTAWIE O PRAWACH KONSUMENTA.


FAMILY PARTNERS GROUP
biuro@polskiebombki.pl
+48 515 191 343
+48 510 212 503